вівторок, 13 листопада 2018 р.

Всесвітній день доброти


Тема: « Де живе добро?»


Мета: формувати у дітей почуття доброти, любові до дітей, довкілля. Познайомити дітей з поняттями: добро, зло, доброзичливість, щедрість, милосердя. Розширювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між подіями у художніх творах та у власному житті, своїми переживаннями та виразом обличчя.
Матеріали: стежина, казка «Добро і зло», вірші, кольорові світлофори, дерево, листочки, кіт Леопольд, м’ячик з кольоровими стрічками, фарби, тички, пензлики, стаканчики, серветки, прислів’я.
Попередня робота: індивідуальна робота з дітьми, дидактичні та ігрові вправи, вивчення віршів, прислів’я.
Хід заняття
1.Психогімнастика.
Доброго дня діти!
Поверніться один до одного і подаруйте посмішку: лагідну, щиру і веселу.
Усміхнемось всім навколо –
Небу, сонцю, квітам, людям –
І тоді обов’язково
День для вас привітним буде !

2.Бесіда Соціального педагога.
Коли ми всі такі добрі, ніжні, лагідні, то нам всім добре, і виникає відчуття, що нас усі люблять. Такі добрі відчуття називаються «добряками».
А хто вас любить?
Як ви думаєте, за що вас люблять?
Сьогодні, діти, ми з вами поговоримо про добро і зло, про те, якими нам потрібно бути.

3. «Стежина доброти».
Доброта – найбільша цінність нашого життя. Її не можна купити ні за які гроші, вона по краплиночці виховується змалечку. Діти спробуймо разом поміркувати, на що схожа доброта?
(Соціальний педагог показує сонечко з усмішкою, де написано слово «доброта» )
Старайтесь робити добро
День і ніч, і у кожну хвилину,
Щоб серденько, як сонце цвіло,
Це хорошою робить людину!

4.Розповідь казки «Добро і зло»
( Під музичний супровід заходить казкарка )
Доброго дня вам любі діти!
Почувши вашу розмову, я вам розповім казку про добро и зло.
Одного разу Добро прийшло в гості до Зла. Зло стало пригощати Добро чаєм, але в кухлику замість цукру Добро спробувало сіль, але нічого не сказало Злу. Тільки подякувало за гостину.
А коли Добро йшло від Зла, воно сказало : «Щось цукор у вас не солодкий. Візьміть гроші, купіть цукерок до чаю». Так добро віддячило Злу добром за зло.
- Чому Зло замість цукру у кухлик із чаєм поклало сіль ?
- Як Добро віддячило Злу ?

5.Фізкультхвилинка.
Доброта з роками не старіє.
Доброта від холоду зігріє
Якщо доброта як сонце світить,
Їй радіють і дорослі й діти.

6.Мімічна гра «Добра і погана людина»
А зараз покажіть виразом обличчя злу і добру дитину. А тепер станьте такими, якими ви є насправді.
Я пропоную вам намалювати портрет доброї і злої дитини. Але малювати ми будемо не олівцями, а словами.
- То яка ж добра людина ?
- А зла?

7. Гра «Світлофорики»
Ми малята говорили про добру і погану людину. А якими кольорами можна намалювати добру і погану людину? Для цього виберіть кольори світлофориків і назвіть їх.

8.Релаксація «Осінні листочки»
Уявіть собі діти, що ви потрапили до осіннього лісу,де росте багато дерев. На одному із дерев ріс маленький листочок. Йому було добре і затишно на цьому дереві. Але одного дня проснувся вітер, розвіявся над деревцем і зірвав листочок. Листочок покружляв у повітрі і впав додолу, де йому було дуже сумно.
(Самомасаж м’ячиком)

9. Вправа «Дерево добрих справ»
А ось погляньте,і у нас є осіннє дерево,яке розкинуло свої жовті листочки.(Чути голос «Я дерево добрих справ» )
Я пропоную кожному взяти один листочок і назвати вашу добру справу,яку ви будете виконувати. Повісьте цей листочок на дерево.
Погляньте,це дерево збагатилося і вашими добрими справами.

10.Гість – кіт Леопольд
Добрий день. Діти! Я проходив неподалік, почув вашу розмову, от і вирішив до вас завітати. А чи дозволите у вас погостювати?
Я прийшов до вас не з пустими руками,в мене є повітряні кульки на яких написані слова,що допомагають бути доброю людиною.(Діти отримують кульки і говорять вислови до слів: щедрість, доброта, доброзичливість.)
У мене є ще цікаве завдання. Ось вам аркуш паперу, на якому зображено парасольки доброго Чаклуна. Спробуйте їх розфарбувати. (Діти виконують завдання за робочими столами.). Під час роботи діти пригадують прислів’я.





Немає коментарів:

Дописати коментар