середу, 22 червня 2016 р.

«Соціальні сервіси WEB 2.0»

Курс «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників» 


Хорошу можливість надав автор та адміністратор курсу «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників» Корнієць Олександр Миколайович, старший викладач кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій в освіті Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського.

Мета курсу – формування інформаційної компетентності, а також надання науково-методичної та практичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення ефективності та результативності процесу професійної орієнтації учнів.
Головні завдання:
- ознайомлення з можливостями використання безоплатних соціальних сервісів WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів;
- формування у слухачів курсів бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання сервісів WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності;
- розвиток уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати інформацію, що стосується профорієнтації учнів загальноосвітніх навчальних закладів;
- формування у слухачів уміння застосовувати соціальні сервіси WEB 2.0 з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, яка пов’язана з процесом профорієнтації учнів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах інформаційного суспільства.
Навчання курсу «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників» розпочалися з вебінарів:
20.04.2016 р.   Загальний огляд соціальних сервісів WEB 2.0.  Соціальні закладки. Створення та структурування закладок. Використання тегів. Колективна робота з закладками на сайти профорієнтаційної тематики. Робота з інтерактивними картами місцевості. Об’ємна модель землі від Google. Використання географічних сервісів у профорієнтаційній діяльності.
27.04.2016р. Сервіси для створення мережевих карт (ментальні карти). Створення, збереження та надання доступу до мережевих карт. Мережеві документи Google. Створення, збереження та надання доступу до мережевих документів. Колективна робота з картами та мережевими документами Google у профорієнтаційній роботі.
29.04.2016р. Он-лайн календарі. Google Календар. Колективне планування. Основна функціональність сервісів проведення опитувань. Організація інтерактивних опитувань. Використання опитувань у профорієнтаційному процесі. Приклади опитувань для профорієнтації.
24.05.2016р. Використання блогів під час професійної орієнтації учнів старших класів ЗНЗ. Реєстрація у соціальних  мережах та розміщення профорієнтаційних матеріалів (VK, Facebook, Twitter). Використання відеосервісів у профорієнтаційному процесі.Створення власного каналу та списків відтворення.
26.05.2016р. Сервіси збору та опрацювання статистичних даних відвідуваності сайту. Google Analytics та Яндекс Метрики. Комплексне використання соціальних сервісів WEB 2.0 для забезпечення профорієнтаційного процесу. Вихідне анкетування учасників дистанційного курсу «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників». Обмін досвідом.

Завершенням курсу «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників» було виконання домашніх завдань. 
На допомогу під час виконання домашніх завдань приходив дуже хороший сайт  http://proforientator.info





Дуже вдячна за отриманні знання у підвищення професійних якостей.


Немає коментарів:

Дописати коментар